Rask levering
Alltid lave priser
Trygg handel
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Rask levering | Alltid lave priser | Trygg handel

Bestill innen 15. desember klokken 23:59 for levering før jul 🎄

Frakt og levering

Lurer du på hvilke fraktalternativer vi har, om du kan spore bestillingen din – eller hvor vi sender varene fra? Her finner du svar på alt du lurer på når du skal bestille hos oss.

Frakt

Hvilke fraktalternativer har dere, og hva koster det?

Standard frakt / fri standardfrakt

Vi har standardfrakt kr 69 eller kr 79 per forsendelse beroende på leveringsalternativ, med unntak av levering til bedriftsadresse.

Når du handler for kr 1299 eller mer får du gratis standardfrakt. 

Standardfrakt omfatter levering på døren, til din postkasse eller til nærmeste utleveringssted, forutsatt forsendelser med en vekt inntil 10 kg eller maks mål på lengde+bredde+tykkelse = 180 cm. Dersom pakken er for stor til å sendes med standardfrakt, vil vi kontakte deg for å avtale levering og fraktpris i henhold til vår gjeldende fraktavtaler.

Om postkassen er for liten eller kriteriene for pose på døren/ levering på døren, ikke oppfylles, vil pakken bli levert til nærmeste Post i butikk/utleveringssted for å sikre trygg levering. Dette gjelder også dersom fraktleverandøren ikke har dekning for å levere til din hjemadresse. Da vil du få en hentemelding, enten på sms og-/eller e-post.

For at du skal få pakken levert i din postkasse eller som pose på dør, er det viktig at postkassen/døren er godt merket, samt at postkassen ikke er låst eller for full ved levering. Du må også være registrert på den adressen du har oppgitt som leveringsadresse, ellers må personen som er registrert på adressen bli satt som C/O i adressefeltet som kommer opp når du skal gjennomføre betalingen.

Du er selv ansvarlig for å oppgi korrekt adresse ved bestilling og sjekke at adressen er riktig registrert i Posten sitt adresseregister. Ved retur som skyldes feil adresse/manglende merking på postkasse/dør,  vil du bli belastet i returkostnader.

Pakke til bedrift

Ønsker du å få pakken levert til en bedriftsadresse, må du velge denne frakttjenesten. Pakken vil bli levert direkte på dør og leveringen vil skje i åpningstiden mellom kl 08.00-16.00, mandag til fredag. Tjenesten koster kr 279,-.  

Ordrebestilling til Apotekfordeg.no klargjøres og sendes fra Ditt apotek Strømmen (Strømsveien 76, 2010 Strømmen). 

Hente i apotek 

Du kan velge å hente pakken din i vårt fysiske apotek. Dette er selvsagt helt gratis. Velg hentemetode Hent i Ditt apotek Strømmen når du kommer til kassen.

Besøksadresse: Strømsveien 76, 2010 Strømmen

Våre åpningstider: mandag-fredag: 09:00 - 17:00, lørdag: 10:00 - 15:00

Du vil motta en sms, samt en leveringsbekreftelse på e-post, når ordren din er ferdigbehandlet og klar for å hentes. Det er krav om gyldig legitimasjon ved henting av reseptvarer. 

Levering

Når får jeg det jeg har bestilt?

Apotekfordeg.no samarbeider med Bring, Postnord, Helthjem, Instabox og Porterbuddy som henter bestillinger hver formiddag (på hverdager), og det tar vanligvis 2-7 virkedager (man-fre utenom helligdager) fra bestilling til levering. Dette er estimert leveringstid, og noe både vi og våre logistikkpartnere jobber for å innfri. Vi tar forbehold om avvikende leveringstider ved salg, store kampanjer og høytids- og helligdager. 

Kan jeg spore pakken min?

Ja, det kan du. Du får en e-post med en sporingslink hvor du kan følge leveringen. 
Du får også en SMS og/ eller e-post fra fraktleverandøren du har valgt når pakken er klar for henting.

Uavhentede pakker – hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?

Pakker blir normalt liggende på postkontor/hentested i 7 dager før de automatisk sendes tilbake til oss. Dersom pakken ikke blir hentet og sendes i retur til oss, vil du bli belastet en kostnad på kr 99,- for returfrakt og returhåndtering, evt. et høyere beløp dersom faktiske kostnader er høyere.

Dersom du har valgt Hent i Apotek, og ikke henter varene innen 14 dager, vil du bli belastet et gebyr på kr 59,- for returhåndtering i forbindelse med kansellering m.m.

Hvordan foregår levering av reseptvarer og/eller reseptfrie legemidler?

Per dags dato er det kun mulig å kjøpe reseptvarer i vårt fysiske apotek, Ditt apotek Strømmen. 

Pakker som inneholder reseptfrie legemidler leveres til nærmeste hentested eller rett hjem til døren med personlig levering, avhengig av fraktmetoden du har valgt. Det er ikke mulig å få pakker som inneholder legemidler levert i postkassen, da gyldig legitimasjon må fremvises før pakken blir utlevert. 

Dersom du ønsker at noen andre skal hente ut pakken din med legemidler, må du endre leveringsnavn/adresse i kassebildet når du bestiller. Vedkommende må så fremvise sin egen legitimasjon før pakken hentes/utleveres

Hva gjør jeg hvis jeg har tastet feil adresse, telefonnummer eller bestilt feil produkt(er)?

Da tar du kontakt med oss her, så raskt som mulig. Så lenge varene ikke allerede er pakket og sendt kan vi vanligvis rette opp det som er feil.

For utfyllende informasjon og vilkår om frakt og levering, les mer i våre kjøp- og betalingsbetingelser.

 

Oppdatert 12.04.2024